درباره ما

شرکت شیمیایی و رنگسازی مهیافـــام با هدف تولید انواع رنگ های صنعتی وساختمــانی در سال 1370 با اتکاء به نیروی لایزال الهی و همت عالی گروه مؤسسین که جمعی از مهندسین خـلاق و تکنسین های مجرب در این حوزه بودند با برند تجاری مهیارنگ در زمینی به وسعت 13000 متر مربع در شهرک صنعتی سه راه مبارکه اصفهان آغاز به کار نمود.
این مجموعه در سال های فعالیت خود با توجه به نیاز روزافزون بازار و درک ضرورت ها با ایجاد طرح های توسعه اقدام به افزایش و تنوع اقلام تولیدی نمود که در این راستارنگ های اکریلیک پایه آب، پوشش های حفاظتی، اسپری رنگ و چسب را به سبد تولید افزود.
این شرکت به دنبال اهداف توسعه و به منظور ارتقاء و ثبات کیفیت با تکیه بر دانش فنی مدیران و کارکنان سخت کوش اقدام به طراحی، نصب و راه اندازی خط تولید رزین های آلکیدی نمود که بخش عمده ای از رزین های تولیدی صرف تولید رنگ های ساختمانی و تزئینی مهیارنگ می گردد و خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای این محصول نیاز بخشی از بازار داخلی را نیز تامین می نماید.

هم اکنون این شرکت در زمره شرکت های برتر صنعت رنگ مــدرن جای دارد و با بهره گیری از تکنولوژی های نویــن و پویا، استفاده از مواد اولیـه مرغوب، تنوع و طراحی در بسته بندی های جدیـــد و مشتری مداری همواره جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داشته و با دریافت نشان استانــدار ملی ایران برای تولیـــدات و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت  ISO 9001-2008 برآنست که خط مشی بهبود مستمر را در زمینه کمی و کیفی سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.
ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده و هست که به صورت پویا و نظام مند و متعهد به ارزش های انسانی و تعالی همه جانبه گام بردارد انشاالله.