پوشرنگ نیم پلاستیک مات

پوشرنگ نیم پلاستیک مات

پوشرنگ نیم پلاستیک مات مهیا بر پایه مرغوبترین رزین های کوپلیمر وینیل استات تولید می شود و فرمولاسیون آن به صورتی تنظیم گردیده که پس از خشک شدن هیچگونه اثری از قلم مو برروی رنگ باقی نمی ماند و سطح صاف و زیبایی ایجاد می نماید. مصرف این محصول فقط جهت رنگ آمیزی اماکنی مانند سقف منازل و سطوحی که نیاز به شستشو ندارند مناسب است.

رنگبندی

سفیـد (سایر فام ها بنا به درخواست مشتری ارائه می گردد)

نوع بسته بندی

دبه 2.5 گالنی  /  گالن ( 4عدد)

ویژگی ها

غیر قابل شستشو

 چسبندگی عالی

دارای زمان خشک شدن مناسب سازگاری با محیط زیست

رقیق شدن با آب

 قلم خوری مناسب

سهولت اجرا

مشخصات فنی
پوشش تئوری 7ـ 8 متر مربع بر لیتر
ضخامت پوشش 30 ـ 50 ميكرون
زمان خشك شدن سطحي حداکثر 30 دقیقه کامل حداكثر 3 ساعت
زمان بين دو رنگ آميزی 6 ساعت

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.

دستورالعمل مصرف

قبل از استفاده رنگ را داخل ظرف کاملاً بهم بزنید و سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار پاک نمایید. در صورت لزوم ناهمواری ها و ناصافی های موجود در سطح مورد رنگ آمیزی را با بتونه بگیرید. برای بدست آوردن نتیجه مطلوب بهتر است دوبار رنگ آمیزی شود، در رنگ آمیزی اول رنگ را به نسبت مساوی با آب مخلوط نموده و در رنگ آمیزی نهایی رنگ را به نسبت سه قسمت و یک قسمت آب رقیق نمایید. این رنگ به آسانی با قلم مو، غلطک و پیستوله قابل استفاده می باشد. ابزار مورد استفاده پس از رنگ آمیزی با آب کاملاً تمیز می شود.