پوشرنگ آستری آلکیدی مهیا

پوشرنگ آستری آلکیدی مهیا

پوشرنگ آستری آلکیدی يك رنگ مات است كه بر پايه رزين هاي آلكيدی اصلاح شده با رنگدانه هاي مقاوم و پركن های نرم و بسيار مرغوب توليد می گردد و به عنوان لايه اوليه رنگ آميزي بسياری از سطوح مانند سطوح چوبی، ديوارها، سقفها، سطوح آهنی و … مناسب مي باشد. 

رنگبندی

سفيد 101، طوسی 106 و ديگر فام هاي مورد درخواست

نوع بسته بندی

حلب 5 گالنی  /  گالن (4 عدد)  /  کوارت (12 عدد)

ویژگی ها

 دارای زمان خشک شدن سریع

مقاومت بسيار عالي در برابر خوردگي

سياليت بسيار خوب و چسبندگي فوق العاده

مقاومت عالي در برابر رطوبت

مشخصات فنی
پوشش تئوری 6 - 8 مترمربع بر لیتر
ضخامت پوشش 50 ـ 70 ميكرون
زمان خشك شدن سطحي حداکثر 1 ساعت عمقي حداكثر 16 ساعت
زمان بين دو رنگ آميزی 24 ساعت
تینروایت اسپریت یا تینر شماره 05

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

 دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.  توجـه: به لحاظ وجود تركيبات سرب و سمي بودن اين نوع تركيبات، استفاده از آستري بايد با احتياط و توجه كافي صورت بگيرد. همچنين تهويه محيط رنگ آميزي و استفاده از ماسك مخصوص رنگ آميزي الزامي است. 

دستورالعمل مصرف

قبل از مصرف رنگ را كاملاً به هم بزنيد و سطح مورد نظر را پس از سمباده و زنگ زدائي كاملاً خشك و تميز نمایید. سپس به مقدار مناسب 10 ـ 15 درصد درصورت استفاده از قلم مو و غلطك و 20 ـ 25 درصد در صورت استفاده از پيستوله تينر شماره 05 مهيا اضافه نمائيد. اين رنگ به راحتي با قلم مو، غلطك و پيستوله قابل استفاده مي باشد. توصيه مي شود پس از رنگ آميزي ابزار كار را با تينر شماره 05 مهيا كاملاً شستشو دهيد.