پوشرنگ اکریلیک پایـه آب بـراق و مات

پوشرنگ اکریلیک پایـه آب بـراق و مات

پوشرنگ اکریلیک پایـه آب بـراق و مات مهیا بر پایه رزین های اکریلیک آب پایه و مرغوبترین پیگمنت های آلی و معدنی جهت رنگ آمیزی سطوح داخل و خارج ساختمان، اعم از بتونی، گچی، سیمانی و چوبی تولید می گردد. این رنگ در دو نوع براق و مات عرضه می شود. رنگ اکریلیک پایـه آب نسبت به شرایط آب و هوای مختلف و اشعه ماوراء بنفش UV مقاومت خوبی دارد و در برابر مواد قلیایی و نفوذ آب مقاوم است و به علت عبور یکطرفه از داخل به بیرون رطوبت هیچگاه طبله نمی کند و از سطح جدا نمی شود. فرمولاسیون ویژه این رنگ موجب خصوصیاتی از جمله مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر گچی شدن، چسبندگی عالی به سطح و قابلیت تنفس گردیده است. رنگ اکریلیک پایـه آب هیچگونه بوی نامطبوعی نداشته و به علت آب پایه بودن آلودگی زیست محیطی ندارد و صد در صد قابل شستشو با آب و مواد پاک کننده است و می توان بارها آن را شست.

رنگبندی

سفیـد براق و مات

نوع بسته بندی

دبه 2.5 گالنی  /  گالن (4 عدد)  /  کوارت (9 عدد)

ویژگی ها

صد در صد قابل شستشو

سازگاری با محیط زیست

چسبندگی عالی

 دارای زمان خشک شدن مناسب 

رقیق شدن با آب

انعطاف پذیری

سهولت اجرا

مشخصات فنی
پوشش تئوری 12-10 متر مربع بر لیتر
براقیت براق / مات
زمان خشك شدن سطحی حداکثر 1 ساعت عمقـی حداکثر 5 ساعت
سختی کامل 72 ساعت
حلالآب

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. از یخ زدگی پوشرنگ جلوگیری گردد. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید. از اعمال رنگ روی سطح یخ زده یا داغ و همچنین هنگام وزش باد شدید، بارندگی و در رطوبت خیلی زیاد خودداری شود. حداقل تا 72 ساعت پس از اجرا از شستشوی سطح خودداری و از وارد آمدن ضربه به آن جلوگیری شود.

برای جلوگیری از یخ زدگی از قرار دادن رنگ در دمای کمتر از صفر درجه سانتیگراد جدا خودداری فرمائید. ابزار آلات مورد استفاده بلافاصله پس از اجرا کاملا با آب شستو شو شوند.

دستورالعمل مصرف

 رنگ اکریلیک پایه آب مهیا را می توان با قلم مو، غلطک یا اسپری بدون هوا روی سطح سیمانی، گچی یا آجری و مانند آن اجرا نمود. قبل از اجرا سطح مورد نظر باید از هرگونه آلودگی از قبیل چربی، گرد و خاک، شوره، خزه، کپک و مانند آن پاک گردد. مقدار متناسبی آب تمیز به رنگ اضافه و به آرامی مخلوط نموده تا کاملاً یکنواخت شود.

برای بدست آوردن نتیجه بهتر قبل از اجرا یک لایه بسیار نازک پرایمر اکریلیک اعمال شود و پس از یک ساعت پرایمین اکریلیک را اجرا نمایید. حال میتوان رنگ اکریلیک MF- 800 را اجرا و پس از گذشت 5 ساعت یک لایه پرایمر روی رنگ اجرا نمود که باعث استحکام و شفافیت رنگ خواهد شد. دمای مناسب محیط برای اجرا 10 ـ 35 درجه سانتیگراد می باشد.

آماده سازی سطوح

  سطوحی که تازه سیمانکاری شده باید پس از 4-3 هفته که کاملاً خشک و محکم گردید به وسیله پرایمر اکریلیک آستر شوند.
   سطوح بتونی: سطوح بتونی آلوده به گرد و غبار باید با وسایل مکانیکی یا با پاشش آب فشار قوی تمیز شده و کاملاً خشک گردند سپس با استفاده از پرایمر اکریلیک آستر شوند.
   سطوح آجری: سطح باید خشک و بدون شوره و گرد و غبار بوده و بندهای آجر سالم و بدون ترک باشند و سپس یک لایه پرایمر اکریلیک به عنوان آستر استفاده شود.