پوشرنگ آستری اکسید سرب - سرنج

پوشرنگ آستری اکسید سرب - سرنج

پوشرنگ آستری اکسید سرب – سرنج مهيا (ردليد) پوششی است بسيار مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی كه بر پايه رزين هاي آلكيدی اصلاح شده و بهترین رنگدانه های اكسيد سرب قرمز توليد می گردد. اين آستری با دوام عالی، پوشش حفاظتی مطمئنی است كه برای حفظ و نگهداری قطعات پيش ساخته آهنی و فولادی بسيار مطلوب می باشد. این سرنج جهت رنگ آمیزی ظروف مواد غذایی قابل استفاده نمی باشد.

سرنج دریایی یکی دیگر از آستری های مهیا فام می باشد که بر پایه کلر کائوچو تولید می گردد و جهت استفاده در تأسیسات دریایی، اسکلت ها و مصنوعات فلزی در مناطق شرجی و مرطوب بسیار مناسب است.

رنگبندی

 نارنجي متمايل به قرمز 633

نوع بسته بندی

حلب 5 گالنی  /  گالن (4 عدد)  /  کوارت (12 عدد)

ویژگی ها

مقاوم در مقابل خوردگي

چسبندگي بسيار عالي

مقاومت مطلوب در برابر رطوبت 

سياليت بسيار عالي

زمان خشك شدن سريع 

نيمه براق

مشخصات فنی
پوشش تئوری 9 متر مربع بر لیتر
ضخامت پوشش 50 ميكرون
زمان خشك شدن سطحي حداکثر 1 ساعت عمقي حداكثر 4 ساعت
نقطه اشتعال۳۸ درجه سانتیگراد
تینروایت اسپریت یا تینر شماره 05

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.

توجه: به لحاظ وجود ترکیبات سرب و سمی بودن این نوع ترکیبات، استفاده از آستری باید با احتیاط و توجه کافی صورت بگیرد. همچنین تهویه محیط رنگ آمیزی و استفاده از ماسک مخصوص رنگ آمیزی الزامی است.

 

 

دستورالعمل مصرف

آستری سرنج مهيا به آسانی با قلم مو و پيستوله قابل استفاده می باشد. سطح مورد نظر بايد سمباده و زنگ زدائی شده، كاملاً تميز و عاری از هرگونه آلودگی گردد. در صورت استفاده از قلم مو 5 ـ 10 درصد حجمی و در صورت استفاده از پيستوله 10 ـ 12 درصد حجمی تينر شماره 05 مهيا به سرنج اضافه نمائيد.