رنگ های ساختمانی پایه حلال

رنگ‌های ساختمانی مهیافام از نوع رنگ‌های آلکیدی هوا خشک است که بر پایه مرغوبترین رزین‌های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است

پوشرنگ روغنی مات آلکیدی

رنگ روغنی مات آلکیدی مهیا از انواع رنگ های آلکیدی هوا خشک است که بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است.

پوشرنگ روغنی نیمه براق آلکیدی

پوشرنگ روغني نیمه براق مهيا از انواع رنگ های آلکیدی هوا خشک است که بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است

پوشرنگ آستری اکسید سرب - سرنج

رنگ آستري سرنج مهيا (ردليد) پوششي است بسيار مقاوم در مقابل خوردگي و زنگ زدگي كه بر پايه رزين هاي آلكيدي اصلاح شده و بهترین رنگدانه هاي اكسيد سرب قرمز توليد مي گردد.

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی

رنگ روغني براق مهيا از انواع رنگ های آلکیدی هوا خشک است که بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است

پوشرنگ روغنی پوشش زیرین

اين نوع آستري يك رنگ نیمه مات است كه بر پايه رزينهاي آلكيدي اصلاح شده با رنگدانه هاي مقاوم و پركن هاي نرم و بسيار مرغوب توليد مي گردد.

پوشرنگ آستری آلکیدی مهیا

اين نوع آستري يك رنگ مات است كه بر پايه رزين هاي آلكيدي اصلاح شده با رنگدانه هاي مقاوم و پركن هاي نرم و بسيار مرغوب توليد مي گردد.

پرایمر اکسید آهن - ضد زنگ طبیعت

آستري اخرائي طبیعت بر پايه رزين هاي آلكيدي و رنگدانه هاي ضد خوردگی اكسيــد آهن (هماتـيت) توليد مي گردد.

جلای آلکیدی براق (وارنیش - کلر روغنی)

وارنيش بي رنگ مهيا با براقيت بسيار عالي بر پايه مرغوبترين رزين هاي آلكيدي اصلاح شده، جهت مصرف بر روی کلیه سطوح چوبی داخل ساختمان توليد مي گردد.

روغن الیف زیرکار

روغن الیف زیرکار مهیا برپایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است.

پرایمر آلکیدی (آستری اخرایی مهیا) - ضد زنگ

آستري اخرائي درجه یک مهيا فام بر پايه رزين هاي آلكيدي و مرغوبترین رنگدانه هاي ضد خوردگی اكسيــد آهن ( هماتـيت ) توليد مي گردد.

پوشرنگ مخصوص بتونه 78

رنگ مخصوص بتونه مهیا بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است. این رنگ با شرایط آب وهوایی مناطق مختلف سازگار است و جهت ساخت انواع بتونه های روغنی مناسب می باشد.

وارنیش اتومبیلی

پوشرنگ اتومبیلی مهیـا بر پایه مرغوبترین رزین آلکید تولید می شود و با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است.

پوشرنگ آلومینیومی

رنگ آلومينيومي مهيا فام با مقاومت حرارتي بسيار عالي بر پايه رزين هاي آلكيدي و همچنين رزين هاي هيدروكربني توليد مي گردد. اين رنگ با كيفيت بسيار خوب و درخشندگي زياد به عنوان رنگ تزئيني و نيز پوششي حفاظتي مطمئن قابل استفاده بر روي سطوح گوناگون مي باشد.

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی (طلایی)

پوشرنگ روغنی براق طلایی آلکیدی مهيا بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است. .