پوشرنگ روغنی نیمه براق آلکیدی

پوشرنگ روغنی نیمه براق آلکیدی

پوشرنگ روغنی نیمه براق آلکیدی مهيا از انواع رنگ های آلکیدی هوا خشک است که بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است. این رنگ با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف سازگار است و جهت رنگ آمیزی در داخل و خارج ساختمان، کلیه سطوح فلزی، آجری، گچی، چوبی و سیمانی مناسب می باشد.

رنگبندی

سفیـد (قابل ارائه در فام های مختلف مطابق با طيف هاي كاتالوگ رنگ روغني مهیافام)

نوع بسته بندی

حلب 5 گالنی  /  گالن (4 عدد)  /  کوارت (12عدد)

ویژگی ها

پوشش بسيار عالي

مقاوم در برابر خوردگي

مقاوم در برابر رطوبت و قابل شستشو

بدون تغيير فام و دوام طولاني

چسبندگي عالي – قابليت ايجاد سطح

يكنواخت – مقاوم در برابر سايش و خراش

مشخصات فنی
پوشش تئوری 10 ـ 12 متر مربع بر لیتر
ضخامت پوشش 50 ميكرون
زمان خشك شدن سطحی حداکثر 4 ساعت عمقی حداكثر 16 ساعت
زمان بين دو رنگ آميزی 24 ساعت
نقطه اشتعال 39 درجه سانتيگراد
تینروایت اسپریت یا تینر شماره 05

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.

دستورالعمل مصرف

 قبل از استفاده رنگ را داخل قوطی كاملاً مخلوط نموده و سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاك نمائيد. سطوح فلزی بايد كاملاً سمباده شده و با ضد زنگ مهيا جهت ايجاد پوشش اوليه رنگ شود. برای نتيجه بهتر دو بار رنگ آميزی با فاصله زمانی 24 ساعت توصيه می گردد. اين رنگ به راحتی با قلم مو، غلطك و پيستوله قابل استفاده است. برای استفاده از قلم مو و غلطك رنگ را با 10 ـ 15 درصد و برای استفاده از پيستوله آن را با 20 ـ 25 درصد تينر مخلوط نمائيد. تينر شماره 05 مهيا برای رقيق كردن رنگ و همچنين شستشوی ابزار كار بعد از رنگ آميزی بسيار مناسب می باشد.