پوشرنگ روغنی براق آلکیدی

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی مهيا از انواع رنگ های آلکیدی هوا خشک است که بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است. این رنگ با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف سازگار است و جهت رنگ آمیزی در داخل و خارج ساختمان، کلیه سطوح فلزی، آجری، گچی، چوبی و سیمانی مناسب می باشد.

رنگبندی

سفیـد (قابل ارائه در فام های مختلف مطابق با طيف هاي كاتالوگ رنگ روغني مهیافام)

نوع بسته بندی

حلب 5 گالنی  /  گالن (4 عدد)  /  کوارت (12 عدد)  /  ربعی (25 عدد)

ویژگی ها

براقيت بسيار عالی

مقاومت رطوبتی زياد – قابل شستشو

پوشش عالی 

چسبندگي عالی

مقاوم در برابر نور خورشيد، باد، باران و ديگر شرايط اقليمی

 قابليت انعطاف پذيری عالی

مشخصات فنی
پوشش تئوری حدود 12 متر مربع بر ليتر
ضخامت پوشش 50 ميكرون
زمان خشك شدن سطحی حداکثر 4 ساعت عمقی حداكثر 16 ساعت
زمان بين دو رنگ آميزی 24 ساعت
نقطه اشتعال 39 درجه سانتيگراد
تینروایت اسپریت یا تینر شماره 05

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.

دستورالعمل مصرف

قبل از استفاده رنگ را داخل قوطي كاملاً مخلوط نموده و سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگي پاك نمائيد. سطوح فلزي بايد كاملاً سمباده شده و با ضد زنگ مهيا فام جهت ايجاد پوشش اوليه رنگ شود. براي نتيجه بهتر دوبار رنگ آميزي با فاصله زماني 24 ساعت توصيه مي گردد. اين رنگ به راحتي با قلم مو، غلطك و پيستوله قابل استفاده است 
براي استفاده از قلم مو و غلطك رنگ را با 10 ـ 15 درصد و براي استفاده از پيستوله آن را با 20 ـ 25 درصد تينر مخلوط نمائيد. تينر شماره 05 مهيا فام براي رقيق كردن رنگ و همچنين شستشوي ابزار كار بعد از رنگ آميزي بسيار مناسب مي باشد.