پوشرنگ روغنی براق آلکیدی (طلایی)

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی (طلایی)

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی (طلایی) مهيا بر پایه مرغوبترین رزین های آلکیدی تولید شده توسط همین شرکت و بهترین مواد اولیه فرموله شده است. اين رنگ با كيفيت بسيار خوب و درخشندگي زياد به عنوان رنگ تزئيني جهت رنگ آمیزی در داخل و خارج ساختمان، کلیه سطوح فلزی، آجری، گچی، چوبی، سیمانی و رنگ آمیزی گچبری داخل منازل مناسب می باشد.

رنگبندی

طلایــی

نوع بسته بندی

 ربعی (25 عدد)

ویژگی ها

قدرت پوشش عالي

درخشندگي و براقيت عالي 

مقاوم در برابر شرايط جوي 

چسبندگي عالی

مشخصات فنی
ضخامت پوشش 30 ـ 50 ميكرون
زمان خشك شدن سطحي حداکثر 1 ساعت عمقـي حداکثر 8 ساعت
زمان بين دو رنگ آميزی 24 ساعت
نقطه اشتعال 39 درجه سانتيگراد
تینروایت اسپریت یا تینر شماره 05

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

 دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در حین کار از ماسک مخصوص استفاده نمایید و در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورت تماس با چشم، با آب زیاد شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. محتویات ظرف را به دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید. 

دستورالعمل مصرف

رنگ را قبل از استفاده به خوبی به هم بزنيد و سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاك نمائيد. سپس در صورت استفاده از قلم مو و غلطك 10 ـ 15 درصد و در صورت استفاده از پيستوله 20 ـ 25 درصد تينر شماره 05 مهيا اضافه نمائيد. اين رنگ به راحتی با قلم مو، غلطك و پيستوله قابل استفاده است. برای استفاده از قلم مو و غلطك رنگ را با 10 ـ 15 درصد و برای استفاده از پيستوله آن را با 20 ـ 25 درصد تينر مخلوط نمائيد. تينر شماره 05 مهيا فام برای رقيق كردن رنگ و همچنين شستشوی ابزار كار بعد از رنگ آميزی بسيار مناسب می باشد.